Wednesday, April 2, 2014

Happy 8 Monthsary tak jadi.

Assalamualaikum. Hewhewhew Long time no see kan. Ehh biasa lah, Munirah kan busy die kalah took ketua. Hmm bosan la pulak malam malam cenggini. Isnin depan dah start paper tapi macam biase, kesedaran tu nampak gaye mcm tak datang datang lagi. Hahaha

Hmm macam selalu selalu, studyweek mesti aku melepet kat rumah. Tak tahu bila nak balik Shah Alam, rasenye dah takde ape dah. T.T hmm sejak sejak cinta terputus ditengah jalan dengan classmate sendiri ni, jadi takde semangat dah. Ups. Tercerite pulak. Hahaha

Rasenye mmg tak patut pun nak bukak pekung didada sendiri, haa ade ayat pekung didada bagai? Haha tapi tulahh, rase nak jugak cerita kat sini pasal aku takde bende nak cite. Hmm Nak study mmg idok laa. Tengok laa malam malam karang, baru aku start pegang buku ape yangg patut.

Okay cite die mcm ni haa, setelah lama menjanda di alam pem-politeknik-kan, akhirnya pada tahun lepas bulan 8, aku dengan gedik mengadanya bermain cinte dengan classmate aku. Bongok aku boleh tahan jugak sebenanya, mcm dah takde laki lain dalam dunia ni, seboleh boleh nak carik classmate sendiri jugak. Kemon la kan, bila dah putus mcm sekarang ni, masing masing jadi akward. Nasib baiknye satu je, skrg study week, pastu kelas dah takde. So tak payah nak bertentang mata selalu. Hmmm

Semua ni pun, salah aku jugak. Aku rasa die dah cukup banyak bersabar gila babeng nak layan meroyan aku. Dari zaman praktikal lagi kot, penyakit meroyan aku dah datang and hes the only yang tahan. Puii, time tu laa tapinya. Sekarang dah tak tahan, pasal tu terputus mcm ni. Hahaha

Hmm tapi sejak sejak putus ni pun, aku rase die okay je teruskan hidup, move on bagai bagai. In fact, aku rase die lagi bahgie kot, denganye siap tukar phone bagai. Aku jelah di takuk yang lama. Terperangkap dalam kenangan silam Perghh ayat aku. Hahaha Lepas jadi mcm ni, hmm hidup aku yang dah memang sedia ada mengarut bertambah merepek aku rase. Jadi makin malas nak study. Cop sebenanye takde kaitan pun dengan die part ni. Hewhewhew sory sory.

Haa haritu ade dinner. Malam pragraduasi sebetulnya. Aku punyelaa eksaited yela ni first time kot dalam 3 tahun aku kat poli. Punyalaa sangkak, jabatan aku -___- Tapi whatever lah. Bendenye dah setel pun. Hari jumaat lepas. So far went okay laa kot. Tapi sedih jugak aku malam tu, si ros, lesbo partner aku tak datang. For sure la aku takde membe. Dah tu takde sape nak tangkap gamba aku laa kan. T,T Keduanya, time tu baru lepas putus. Meaning perasan akward tu tengah bermaharajalela lagi. Plus, aku jeles gile tengok ramai nakharomm sweet kapel. Perghh selama ni aku ingat aku dengan die je dah cukup sweet, rupenye. Hampehh. Semua pakat datang pakai baju kaler same, alololo sweetnye. Aku ? Hmm dah mcm tanaman hiasan. Okay dah, malas ingat malam tu.


Dinner dah lepas, skrg ni study week lah pulak. Kalau zaman tengah dok giat bercinta ni, mesti hari hari aku lepak library Tun Uda. Mesti tiap tiap masa gedik je kat Shah Alam tu. Takde la ngekk je mcm skrg dok melepet kat rumah tengok Phineas and Ferb sampai muntah. Sedehh gile hidup aku-____-

Hmm yang tu lantak pegi lah, skrg ni voucher buku. Ade lagi RM200 ni. Masalah sekarang sape nak teman aku habiskan dah kalau dua tahun sebelum ni, asyik die je. Takkan nak bajet tough nak kelua same bedue samate nak habiskan voucher ? Desperadonye aku. Arghh tension betul lahh. Macam nilah balasan orang takde kawan. Pfttt

Sedih aku ni tak habis sampai sini je. Banyak lagi bende sedih jadi, tapi takpe la. Esok esok aku sambung, lenguh jari dah dok menaip sambil baring ni. Oh lupe, aku tak pegi requiz pagi tadi pasal takde sape inform aku. Aku tahu pun pasal Ros tibe tibe teringat kat aku, pukol 2 pagi die msg. Pergg ketidak sayangan sume orang jelas memancar mancar. Sabar banyak Munn. Nak habis dah. orkk senafas bak kate org kelatan. Okay, sambung esok. Baboii


Nota lutut : Patutnya harini Monthsary yg ke-8. Tapi tak sempat nak sambut. Nak msg die, kang die kate gile pulak. Hahaha takpelah aku wish kat sini je. Die takkan bace pun bende mengarut mcm ni. Hewhewhewh so Happy 8 Monthsary exboyfriend. Kbai