Saturday, August 30, 2014

Kite dah kejeeee

Hi.Assalamualaikum.

Ya rabbi, lama gila tak update ape ape. Bukan apa, aku dahniatka dalam diri, selagi hidup aku macam bongok, jgn gedik nak updae ape ape. So klu ikot tarikhlast update, lame jugak la aku dalam keadaanbongok. Hahahaha

Aku dah dapat kerje. Yeayyy. Setelah dekat 4 5 bulan jadi  pengangur terhormat kat rumah, akhirnyaa aku bebas. Baru je pun keje ni, tak sampai seminggu pun. So far okayla kot. Takde la teruk sangat. Cuma hari sabtu pun keje fullday, tu yang macam lemah sikit.

Ohh ha, aku keje jadi site clerk je pun. Nak kate relate sangat dengan apa yang aku belajar dulu, takde la relate sangat. Sebab site clerk ni keje di simple clerical work cuma beza kau dikelilingi mujibur ramai ramai, pastu kena duduk site. Tu je punn. Hahaha

So, aku kena duduk site dekat Ktm Subang.Masalah sekarang kabi tak sampai lagi, so kena la duduk office sementara kat belah belah kawasan perumahan ss17. Pagi pagi menapakjugakla dari ktm. Basah la ketiak. HaihhTak sabar nak duduk site.Penat pulak rasenye nak ulang alik hari hari.

So skrg, hari hari kalau nak lepak subang prade ke, empire ke, boleh sangat. Tambah pulak dok site, bile bile mase je boleh kelua. Tapi yang buat aku stressnyaaa, aku takde membe. Sini mmg la ada akak akak engineerdgn planner sume tu, tp dorang akak. So mcm segan je. Tambah pulak sume dah bekerjaya, bawak kete sendiri. Aku je yg terkapai kapai lagi. SedihhhBila duduk sini, semangat nak sambung belajar akumakin berkobar kobar. Hahaha Sume org ade degree, ade master.Aku je ngokngek ada diploma yg pointer akhirnya tak seberapa. Sedihnyeeee.

Kat sini, sharp sharp pukol5 mmg aku dah lari dah. Yelah nak kejar train lagi, nak tunggu bus u504 yang macam haram perangainye lagi. Huhuhu ni sume salah aku, klu tak bua hal pasal lesen haritu, skrgmesti dah boleh drive dah. Takde laa bangang sangat dok naik ktm lagi. Menyesal pun tak gune. Nak kumpul duit, nak ambik lesen balik. Aku taknak tua dalam train. Hahaha

Bila dah boleh kelau, takde gengla pulak. Daus, dah jauh kat damansara.Dah la bawak van company, dah tak boleh mengularlepak dengan aku. Ros taktahu ape cite kat kedah sane tu. Ijat ? Hmm krik krik krik. Hahahhaha

okayla, malas pulak nak aip panjang panjang. Cukup la setakat ni.Rasenye aku akan rajin balik update memandang line kat sini laju. Bhahahahaha Kbai.